fbpx
skip to Main Content

(On)zichtbaar voor de gast, maar oh zo belangrijk voor ons

6 maart 2020

(On)zichtbaar voor de gast, maar oh zo belangrijk voor ons

6 maart 2020

Misschien heb je het weleens meegemaakt. Je bezoekt een café of restaurant en alles is naar wens. Maar wanneer je vervolgens naar het toilet gaat is het er zo smerig dat je er niet aan wilt denken hoe dit er in de keuken voor staat. Het belang van hygiëne wordt in de horeca vaak onderschat, maar een gebrek eraan kan er uiteindelijk voor zorgen dat klanten wegblijven. Gelukkig zijn er een paar hele lieve mensen die ervoor zorgen dat bijna alle horecazaken in Amersfoort er spic en span uitzien. Met een passie voor zorgen, aandacht voor de mens en hoge kwaliteitsstandaarden begon Greet met haar familie een schoonmaakbedrijf. Een beroep wat zich vooral achter de schermen afspeelt, dus hoog tijd om haar eens in het zonnetje te zetten.

Van horeca, naar huizen naar horeca

Greet is opgegroeid boven een cafe in Amersfoort en heeft veel meegekregen van het leven in de horeca. Ze heeft zelf ook nog even achter de bar gestaan, maar het ‘willen verzorgen’ zat voor haar toch in een andere hoek. Elf jaar geleden startte ze met haar dochter Jennifer aan haar zijde haar eigen onderneming: Greet’s House Cleaning. “Ik besloot voor mezelf en mijn kinderen te zorgen zonder mijn handje op te houden.” Het nieuws verspreidde zich razendsnel en binnen no-time had ze een klantportfolio van veertig huizen om schoon te maken. Veertig! 

Op dat moment stelde Berry voor om bij ‘t Nonnetje schoon te komen maken en toen is het balletje gaan rollen.

Maar toen haar kleindochter werd geboren besloot Greet toch om de huizenbranche op een lager pitje te zetten. “Op dat moment stelde Berry voor om bij ‘t Nonnetje schoon te komen maken en toen is het balletje gaan rollen.” Greet’s schoonmaakdiensten werden door de ene na de andere horecazaak in Amersfoort afgenomen. Steeds meer ondernemers zagen in hoe fijn het was voor hun personeel om alleen de grove schoonmaak te doen. En het was nóg fijner dat er een bedrijf was die dit (wel) met passie en kundigheid kon oppakken. Een bedrijf waar je op kunt bouwen, want voor Greet moet het altijd goed en betrouwbaar zijn.

Klein familiebedrijf

Als bij toeval ontmoette ze op datzelfde moment Fred bij het Jazz festival. Het was liefde op het eerste gezicht en Fred raakte direct betrokken bij het bedrijf. Inmiddels heeft Fred zijn eigen onderneming waarbij hij vooral schoonmaakdiensten aan voetbalverenigingen levert. “En zo zijn we al een jaar of tien een klein familiebedrijf.” Haar oudste zoon heeft het logo ontworpen voor Greet’s House Cleaning, haar dochter heeft nu het Lange Jan Hotel onder zich, wat vorig jaar is uitgeroepen tot TripAdvisor Travellers’ Choice Award,  en haar jongste zoon maakt de openbare ruimtes en de vloeren in de horeca schoon. 

De toegevoegde waarde die ze leveren en de passie waarmee ze dat doen verdient een groot compliment. Wij beginnen ons werk iedere dag goed en onze gasten kunnen met een gerust hart een bordje eten bestellen. Oja, en voor een goed gesprek of een healing kun je ook nog bij Greet terecht. Wij kunnen ons geen betere samenwerking voorstellen!

 

Misschien heb je het weleens meegemaakt. Je bezoekt een café of restaurant en alles is naar wens. Maar wanneer je vervolgens naar het toilet gaat is het er zo smerig dat je er niet aan wilt denken hoe dit er in de keuken voor staat. Het belang van hygiëne wordt in de horeca vaak onderschat, maar een gebrek eraan kan er uiteindelijk voor zorgen dat klanten wegblijven. Gelukkig zijn er een paar hele lieve mensen die ervoor zorgen dat bijna alle horecazaken in Amersfoort er spic en span uitzien. Met een passie voor zorgen, aandacht voor de mens en hoge kwaliteitsstandaarden begon Greet met haar familie een schoonmaakbedrijf. Een beroep wat zich vooral achter de schermen afspeelt, dus hoog tijd om haar eens in het zonnetje te zetten.

Van horeca, naar huizen naar horeca

Greet is opgegroeid boven een cafe in Amersfoort en heeft veel meegekregen van het leven in de horeca. Ze heeft zelf ook nog even achter de bar gestaan, maar het ‘willen verzorgen’ zat voor haar toch in een andere hoek. Elf jaar geleden startte ze met haar dochter Jennifer aan haar zijde haar eigen onderneming: Greet’s House Cleaning. “Ik besloot voor mezelf en mijn kinderen te zorgen zonder mijn handje op te houden.” Het nieuws verspreidde zich razendsnel en binnen no-time had ze een klantportfolio van veertig huizen om schoon te maken. Veertig! 

Op dat moment stelde Berry voor om bij ‘t Nonnetje schoon te komen maken en toen is het balletje gaan rollen.

Maar toen haar kleindochter werd geboren besloot Greet toch om de huizenbranche op een lager pitje te zetten. “Op dat moment stelde Berry voor om bij ‘t Nonnetje schoon te komen maken en toen is het balletje gaan rollen.” Greet’s schoonmaakdiensten werden door de ene na de andere horecazaak in Amersfoort afgenomen. Steeds meer ondernemers zagen in hoe fijn het was voor hun personeel om alleen de grove schoonmaak te doen. En het was nóg fijner dat er een bedrijf was die dit (wel) met passie en kundigheid kon oppakken. Een bedrijf waar je op kunt bouwen, want voor Greet moet het altijd goed en betrouwbaar zijn.

Klein familiebedrijf

Als bij toeval ontmoette ze op datzelfde moment Fred bij het Jazz festival. Het was liefde op het eerste gezicht en Fred raakte direct betrokken bij het bedrijf. Inmiddels heeft Fred zijn eigen onderneming waarbij hij vooral schoonmaakdiensten aan voetbalverenigingen levert. “En zo zijn we al een jaar of tien een klein familiebedrijf.” Haar oudste zoon heeft het logo ontworpen voor Greet’s House Cleaning, haar dochter heeft nu het Lange Jan Hotel onder zich, wat vorig jaar is uitgeroepen tot TripAdvisor Travellers’ Choice Award,  en haar jongste zoon maakt de openbare ruimtes en de vloeren in de horeca schoon. 

De toegevoegde waarde die ze leveren en de passie waarmee ze dat doen verdient een groot compliment. Wij beginnen ons werk iedere dag goed en onze gasten kunnen met een gerust hart een bordje eten bestellen. Oja, en voor een goed gesprek of een healing kun je ook nog bij Greet terecht. Wij kunnen ons geen betere samenwerking voorstellen!

 

Back To Top